VANDLÆK
Procedure ved vandalarm fra BA Technologies, vedtaget på bestyrelsesmøde den 25. maj 2023
- BA Technologies kontakter Stuvehøjgaard (formand, næstformand eller kasserer) pr. e-mail og orienterer om, at der eksisterer en vandlæk på en konkret haveadresse.
- Formand eller næstformand kvitterer overfor BA Technologies for modtagelsen af alarmen via e-mail.
- Via Portalen fremfindes haveejerens kontaktoplysninger, og vedkommende kontaktes enten pr. e-mail eller pr. telefon, med besked om at kvittere for meddelelsen, når den er læst eller aflyttet.
- Kopi af evt. mail til haveejer sendes til øvrige bestyrelse.
- BA Technologies orienteres om, at haveejer er kontaktet og om skaden er udbedret – eller om der er lukket for vandet.
- Hvis det ikke er muligt at få kontakt til haveejeren indenfor 5-8 timer, kan en eller to bestyrelsesmedlemmer (efter aftale med øvrig bestyrelse) entrere haven, og selv lukke for vandet. I så tilfælde skal der efterlades en meddelelse til haveejeren om, hvorfor og hvornår der er lukket for vandet, og hvad tælleren stod på ved lukningen.